Driemo syndic beheer

Ons takenpakket

Technisch beheer

  • Regelmatige bezoeken ter plaatse
  • Opvolging van herstellingen en defecten
  • De geschikte aannemer zoeken voor herstellingen
  • Aanvragen van offertes
  • ...

Financieel beheer

  • Boekhouding voeren volgens het minimum genormaliseerd rekeningstelsel voor mede-eigenaars. Voor al onze gebouwen voeren wij een dubbele boekhouding met een gespecialiseerde software. Het voeren van een dubbele boekhouding zorgt voor een transparant en correcte boekhouding
  • Opmaken begroting, kostenopgaven
  • Opvolgen van betalingen en invorderen achterstallen
  • Stipte betaling van leveranciers
  • Correcte verdeling en weergave van de kosten
  • Bijstand controle door rekeningcommissaris
  • Kritische evaluatie van de kosten
  • ...

Administratief beheer

  • Tussentijds overleg met de raad van mede-eigendom tijdens het boekjaar
  • Duidelijke en directe communicatie
  • Organisatie en afhandeling van de algemene vergadering
  • Organisatie vergaderingen met de Raad van Mede-Eigendom
  • Beheer van online portaal
  • ...
De taken van een syndicus worden onder meer bepaald door de wet op mede-eigendom, de bepalingen van de statuten van het betrokken gebouw en de deontologische code van het Beroepsinstituut van Vastgoedmakelaars (BIV).

Volg Driemo Syndic